Translate

Followers

01 kwietnia 2014

praca nad pośladkami.. PRZED I PO czyli efekty ciężkiej pracy.

Pośladkowy wpis, obiecany zresztą :)
Będę się chwalić, bo jest czym! Ciężka praca przez ok 3 miesiące, obolałe lekko kolana, tysiące kroków w akompaniamencie "auć, ałaaaa" no bo zakwasy.. Ale są, w końcu pierwszy raz od 31 lat mam TYŁEK!! Zawsze to było problematyczne miejsce, nigdy nie odsłaniałam tych okolic no bo nie było się czym chwalić, było płasko!
Zaczęło się jak wiecie od 30 days aquat challenge, teraz już uzależniona kompletnie ćwiczę codziennie, dołożyłam obciążenie (które trzeba już zwiększyć zresztą) i wykonuję kilka innych dodatkowych ćwiczeń, nie tylko już same przysiady. Wszystkie znalezione w internecie, skopiowane od tych które już wyrobiły sobie porządny mięsień pośladkowy wielki :)

jedyne zdjęcia jakie znalazłam żeby pokazać Wam zarys jak było przed:



tu już w trakcie 30 days squat challenge

to po skończeniu wyzwania




to jest zrobione zaraz po ćwiczeniach, kilka dni temu. wiadomo że zaraz po są najbardziej napompowane i wtedy pupa jest jeszcze większa, ale ćwicząc codziennie utrzymuje pewien stan spompowanego mięśnia więc ciągle ona wygląda ok.

41 komentarzy:

  1. WOW super efekty!!! Podzielisz się tymi ćwiczeniami i linkami ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma linków a ćwiczenia to przysiady (przez pierwszy miesiąc, proponuję od tego zacząć )

      Usuń
  2. Już w ostatnim poście z ciuchami na sprzedaż miałam napisać ze "wow, ale masz zgrabny, okrągły tyłek" :) moglabyś napisać jakie jeszcze ćwiczenia wykonujesz, i ile czasu na nie poświęcasz dziennie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok 45min w tej chwili, czasami godzinę.. codziennie.
      głównie robię przysiady

      Usuń
  3. prosze o plan i dokładne linki do ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Aniu ;) podziwiam Cię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja natomiast mam kompleks zbyt obfitych pośladków, mogę się nimi podzielić ;)
    Metamorfoza pośladkowa zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja wezmę trochę chętnie, nie będę musiała tak się pocić codziennie ;)

      Usuń
  6. fiu, fiu, fiu :) ja też robię przysiady, długo nie mogłam się przełamać ze względu na kolana, ale się udało. efekty są zadziwiające (u mnie trochę słabiej niż u Ciebie, ale jestem zadowolona:)). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby nie było, pupa wygląda na pewno lepiej więc warto prawda? ;)

      Usuń
  7. łooo rzeczywiście super efekt, sama się za siebie zabiorę, a co!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany boskie :O, świetny efekt ! Już sobie ściągnęłam plan, teraz tylko się za to zabrać :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tyłek ;). Też mam ten próblem, brak tyłka. Zmotywowałaś mnie do działania ;)

    A z innej beczki. Polecisz jakieś strony z tanimi, dobrymi torebkami ;). Podoba mi się Twój gust, chętnie dowiem się gdzie zaglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super :)
      nie kupuję nic online od ponad roku.. :/

      Usuń
  10. Rewelacyjne efekty ;) Pupa mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow super naprawdę, gratuluję wytrwałości. Zawsze zastanawiałam się czy TEN mięsień też można wyćwiczyć i jestem w ogromnym szoku!! Super efekty :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja, mam genetycznie go niezbyt rozwiniętego i nigdy tam mi się tłuszcz nie magazynował, ale spróbowałam i wiem że da się !

      Usuń
  12. hahah Efekt jakbyś wyszła z pod skalpela rewelacja !!!! J. LO z Ciebie pełną parą oby tak dalej powodzenia :*
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko super, i z pewnoscia sa efekty, ale stojac na jednej nodze i wypinajac tylek powstaje zludzenie optyczne, taki przeklamany efekt:) nie mniej zycze sukcesow w prawdziwych efektach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu dodaj jeszcze zdjęcie z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze jest! :-)
    malgosia

    OdpowiedzUsuń
  16. cześć. a możesz dać zdjęcie stojąc prosto nie zginając nóg? dziękuję!

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmotywowalas mnie!!!! Tez mam takie plaskodupie!! Nie sadzilam ze da sie z tym cos zrobic...pupa 1 klasa..wowwwww

    OdpowiedzUsuń
  18. super. gratulacje. ale napisz jakie ćwiczenia wykonujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu mega :-)

    wspaniała praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo smacznie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne efekty!muszę ci powiedzieć że wygladam identycznie jak ty przed i zamierzam to zmienić.Moja pupa jest super plaska, chciałabym osiagnąc taki efekt jak ty.Prosze powiedz, czy takie efekty uzyskałas robiąc tylko przysiady czy jeszcze coś?Czy dana iość przysiadów trzeba robic za jednym zamachem czy też po trochu ale w ciagu jednego dnia?Bede wdzieczna za odpowiedz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Anonimowi proszę się podpisywać :)