Translate

Followers

02 kwietnia 2014

dziewczyny powinny kochać przysiady!

W związku z tym że wiele z Was pytało o ćwiczenia jakie wykonuję.. Chciałam Wam zaproponować żebyście zaczęły od przysiadowego wyzwania. To najlepszy start, nie ma sensu od razu wykonywać dodatkowych ćwiczeń, które ja robię w tej chwili bo gwarantuję że i tak ciężko zejść z łóżka, usiąść na toalecie i zejść po schodach już po samych przysiadach ;) Tym bardziej że trening jest bardzo intensywny. Najgorsze są pierwsze 5-6 dni, później już się ciało i mięśnie zaczynają przyzwyczajać i idzie coraz łatwiej.
Moje kolana bez szwanku przetrwały całe wyzwanie, dopiero teraz kiedy ćwiczę z obciążeniem lekko odczuwam ich "zmęczenie" zaraz po ćwiczeniach. Jednak.. cellulit na udach z przodu zniknął zupełnie, jedynie na samej górze po wewnętrznych stronach i z tyłu pod samymi pośladkami widać go jeszcze trochę, ale nad tym też popracuję. Aktualny mój trening to jest 40minut ćwiczenia samych pośladków dziennie! To nie jest zwykłe 15min z przysiadami.. ale tylko w ten sposób mogę poprawić ich wygląd dodatkowo, rozbudować mięsień i pozbyć się całkowicie cellulitu który gdzieniegdzie jeszcze niestety jest..

Poza tym ktoś mi zarzucił że moja pozycja na zdjęciach gwarantuje efekt.. Hmm, chyba jednak nie do końca. Na dowód wrzucam zdjęcie sprzed 2 lat gdzie wtedy ostro ćwiczyłam z Ewką i mimo wszystko tyłek miałam płaski pomimo tej samej pozycji stojącej.. Uda były co prawda mniejsze no bo mięśnie rosną wszystkie ćwiczone i intensywnie używane, ale wciąż moje nogi wyglądają zgrabnie, mieszczę się we wszystkie spodnie więc bez obaw.



A oto plan 30 days squat challenge, kto podejmuje wyzwanie?? :)


77 komentarzy:

  1. Aniu z jakim obciąeniem wykonywalas na poczatku przysiady? Zwiekszylas je? Genialne efekty, gratuluje pięknej pupy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za żadnym, jest wystarczająco ciężko bez ;)

      Usuń
    2. "dopiero teraz kiedy ćwiczę z obciążeniem" w takim razie teraz jakie? :D

      Usuń
  2. Łaaaaaa, ale super efekt. Mam pytanie co do uda, czy bardzo sie umięsniają? Bo ja akurat tyłek to bym chciała taki jak Twój, ale nie chce zeby mi uda jeszcze sie rozrosły, bo sa i tak duże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrażenie że minimalnie się powiększyły, zniknął tłuszcz a miejsce zajęły mięsnie raczej

      Usuń
  3. Na tym zdjęciu po lewej nogi i tyłek wyglądają strasznie masywnie... trochę się tego boję
    malgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu zdjęcie po ćwiczeniach było robione więc są spompowane

      Usuń
  4. mnie również interesuje obciążenie na początku..
    Ale mam jeszcze inne pytanie.. u mnie oprocz plaskiego tylko jest rowniez efekt delikatnych bryczesow.. Czy przysiady zadzialaja tez na nie, chociaz w delikatnym stopniiu?/ Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam bryczesów więc nie wiem, ale sądzę że na pewno coś pomogą.
      Ja mam dwa kettle po 2,5kg ale nie używałam ich od początku

      Usuń
  5. Ja w przysiadach zakochalam sie po nowym roku :-) trening silowy kocham cardio nie cierpie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabyś podać ćwiczenia na płaski brzuch i na taką figurę jak masz

    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na płaski brzuch zawsze i od zawsze polecam ab ripper x

      https://myspace.com/masonkrochta/video/ab-ripper-x/50789881

      no i plank jest super

      Usuń
  7. Aniu efekt niesamowity, zazdrośników będzie teraz skręcać :DDD
    Mam pytanie czy te przysiady trzeba robic w jednym ciągu czy moge rozbic na np 3 serie?
    wytrzymuje na raz 20 przysiadów :( potrzebuje kilku sekund odpoczynku i znów robie ale nie wiem czy to ma sens... Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie coś Ty, nie dałabym rady bez przerw i pewnie spaliłabym mięśnie..
      robiłam w seriach po 10, 15 czasami 20, zależy na ile miałam moc.. twórca programu P90x zawsze powtarza: if need a break, take your break...

      Usuń
    2. no to mnie zmotywowałaś- bardziej niż Chodakowska ;) zrobiłam wczoraj, zrobiłam dziś i... cholera do auta nie mogłam wsiąść tak mnie wszystko boli ;))) Asia

      Usuń
    3. hehe, dziekuje, super bardzo sie ciesze!!
      a dzisiaj lepiej?? ja masowalam swoje miesnie jak byly takie zakwaszone na poczatku, zanim zaczynalam przysiady rozcieralam je mocno rekami zeby nie byly sztywne.

      Usuń
    4. nadal bolą na maxa :( ale się nie poddaje ;) z tym rozcieraniem fajnie, że napisałaś może faktycznie mi pomoże.Super zestaw zdjęć dziś dodałaś i wiesz bardzo lubię Ciebie w krótkich włosach wyglądasz niesamowicie kobieco :) A Gabi jak zawsze cud, miód tez mam córcie w jej wieku :)

      Usuń
  8. Wow ! Zachęciłaś mnie jak nikt inny, masz teraz nieziemski zadek ;). Od dziś zacznę, albo przynajmniej spróbuję haha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dupcia fajna, ale szkoda że uda robią się masywne :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie moje spodnie leżą na mnie jak leżały, nie rosną jakoś szczególnie..

      Usuń
    2. własnie na zdjęciach wygląda to inaczej :< Może jakieś zdjęcia przekłamane, bo uda wyglądają na masywne

      Usuń
  10. JA przyjmuje wyzwanie, zaczynam od dzisiaj;)
    Dorzucam sobie jeszcze wyzwanie plank, brzuszki i cardio jakies bo dupka rosnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde, a ja jak robiłam przysiady to mnie nic nie bolało, a robiłam je na 100% prawidłowo bo mialam sciagawke z jutuba

      Usuń
    2. hmm moze masz bardzo wycwiczone miesnie?

      Usuń
    3. uwierz, ze nie mam ;]
      wiec szok! :)

      Usuń
  11. Aniu, nigdy nie komentowałam Twoich postów, choć od dawna odwiedzam Twojego bloga. Muszę przyznać, że jesteś świetną inspiracją dla kobiet :) Jesteś piękna i motywujesz do pracy nad sobą, oraz do podejmowania wyzwań. Tak trzymaj! :)
    Ja od jutra biorę się za te przysiady i mam nadzieję, że uda mi się dotrwać do końca tak jak i Tobie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego nie od dziś? ;)

      dziekuję kochana :*

      Usuń
    2. Ponieważ wczoraj dałam sobie wycisk i dziś bolą mnie nogi, muszę dać odpocząć mięśniom :D

      Usuń
    3. aha, no ok.. lepiej miec dobry start, racja :) ja nigdy nie mowie JUTRO.. ide sie przebieram, biore kettle i jade z koksem. Od zastanawiania sie od kiedy zaczac najczesciej jutro znaczy nigdy, w moim przypadku przynajmniej ;)

      Usuń
  12. Robiłaś jakieś przerwy między przysiadami, czy jak zaczęłaś robić pierwszy przysiad to robiłaś tak długo aż było 50?
    Świetne efekty. Gratuluję i podziwiam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam przerwy, oczywiście! są wskazane żeby mięsień odpoczął i wykonał kolejną ciężką pracę przez kolejnych kilka minut..

      Usuń
  13. Patrząc na Twoją dupcię Aniu, nabrałam motywacji! Spróbuję podjąć się tego wyzwania, zobaczymy czy dam radę;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ania czy Ty nadal robisz te przysiady (każdego dnia więcej), czy np. codziennie 100 przysiadów?
    malgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię ale już nie robię np 100.. ćwiczę ok 45minut, zazwyczaj wychodzi ok 200-230 przysiadów w trakcie, plus wykroki, unoszenie nogi na klęczka, i kilka innych ćwiczeń które dodaję wg uznania. Nie robię tego samego codziennie, tylko przysiady się nie zmieniają.

      Usuń
    2. pójdziesz do pracy to sie skoncza przysiady

      Usuń
    3. hahahaha przecież Anka od 3 miesięcy ćwiczy a nie pracuje może od tygodnia?
      ja mam male dziecko, studia, prace i jakos biegam codzienie i cwicze
      ... pfff:)

      Usuń
    4. Anonimie, co ma piernik do wiatraka? ja pracuję, wychowuję dziecko w wieku szkolnym, któremu poświęcam czas, zajmuję się domem! i jakoś znajduję czas na dbanie o siebie - między innymi na przysiady, które ROBIĘ REGULARNIE. Nie sądź wszystkich swoja miarką - TWOJA FATALNA ORGANIZACJA CZASU NIE OZNACZA CHAOSU W ŻYCIU POZOSTAŁYCH !!!!!! Monika

      Usuń
    5. no wiesz, niektorzy szukaja wymowek wszedzie.. takim nigdy nie dogodzisz

      Usuń
    6. Jak to mówią: kiepskiej baletnicy to i rąbek u spódnicy..... :-) Monika

      Usuń
  15. A to wyzwanie to zwykłe przysiady czy takie że trzeba wytrzymać kilka sekund w tej pozycji? ^ ^ ;> Karola

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow !!! gratuluję i systematyczności i pięknej figury !!! :)))



    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36430169

    OdpowiedzUsuń
  17. Od 5 dni wykonuję przysiady i póki co idzie mi dobrze ale zgadzam się z tym, co napisałaś :) Ciężko czasem zejść z łóżka, nie mówiąc już o zejściu po schodach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje, jesteś mega inspiracją, aż chciałoby się obejrzeć ten tyłek w bikini ;), ja na razie skupiam się na brzuchu, na pupę przyjdzie czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, bedzie i tylek w bikini.. za 2 mce kolejnej pracy ;)

      Usuń
  19. Aniu piękny efekt :) Gratuluję :) mam pytanko, czy przy tych ćwiczeniach dodatkowo mam szansę trochę schudnąć? Bo nie ukrywam, że na tym mi również bardzo zależy, a nie dam rady robić dwóch treningów dziennie ;) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie.. nie odchudzam się, żadnej diety szczegolnej nie mam.. staram sie nie jesc wegli na noc a z rana zjadam wszystko na co mam ochote.. czy smazona kielbaske, czy nutelle czy platki z mlekiem..

      Usuń
  20. rzeczywiście niesamowity efekt, ale taka pupa nie dla mnie niestety, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, popatrzyłam na tą rozpiskę i myślę sobie. Pff 50, 55, 60 przysiadów... Co to jest, banał!
    Uwaga.. zrobiłam te pierwsze 50 przysiadów i... bolą mnie nogi! :D Podejmuję wyzwanie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm... Ja nie wiem...zrobiłam uczciwie cały squat challange i cóż- to prawda, że poprawiła mi się nieco kondycja w zakresie przysiadów, ale poza tym nie widzę absolutnie żadnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja widzialam plus dodatkowo cwicze kolejne 2 miesiace z ciezarami wiec to zapewne tez pomoglo

      Usuń
  23. Wow ! :D cudowne

    OdpowiedzUsuń
  24. a czy mierząc sie centymetrem masz teraz więcej w biodrach czy mniej bo ja im więcej ćwiczę tym zamiast mi spadać to mi biodra rosną i nie wiem od czego to zależy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie biodra Ci rosna tylko tylek puchnie a on jakby nie patrzec zalicza sie do obwodu bioder

      Usuń
  25. nie mam nawet centrymetra wiec nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  26. nie chce Cie denerwowac , ale masz nie tylko pupe wiekszą ale i całą noge a dokladniej udo :((( czyli chyba troszke kilogramow wpadło niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie mnie nie zdenerwowalas lol.. mam lustro w domu i wcale mi nie zalezy zeby byc chuda i bezksztaltna! Udo - powtorze siedemdziesiaty raz! - tak wyglada po treningu, na drugi dzien rano kiedy miesien odpocznie jest duzo mniejsze, moje nogi NIE UROSLY moze minimalnie ale w prawdziwym tego slowa znaczeniu.

      Usuń
  27. Ja tez podjęłam wczoraj :) Dziś dzień nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ANIA A JAK DIETA ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zadnej.. z rana mam smoothie zazwyczaj, albo cokolwiek na co mi wpadnie ochota albo czego Gabi nie skonczy ;)
      obiady normalne, kocham ziemniaki i jem je codziennie.
      wieczorami roznie, czasami brazowy chleb, czasami chinszczyzna, czasami owoce a czasami nic jak nie chce mi sie jesc. tyle ze ja nie podjadam bo najczesciej mi sie nie chce, jem jak jestem glodna a nie zeby sobie przyjemnosc sprawic.

      Usuń
  29. U MNIE DZIEŃ 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziś 3 dzień jak zaczęłam przysiady, zaczyna boleć. Do tego co 2 dzień ab ripper x i chyba mi wystarczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. A mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziś dzień 8 niby wolne ale zrobie 50 z obciążeniem a co :D lato nie zaczeka :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Próbuję zacząć od 3 dni, ale dziś to już mus.Wstaję i zaczynam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja wogóle mam płaskodupie :/ i chuda jestem więc jak mi uda się rozbudują to będę zadowolona, wyglądasz ekstra :* mam pytania:
    1. Jak długo ćwiczysz?
    2. Czy robisz jakąś rozgrzewkę przed przysiadami?
    pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  35. hej ;) świetne efekty! zabieram się za squat challenge od 4 miesięcy i Twoje zdjęcia mnie zmobilizowały, rano zaczynam ;d mam tylko problem z techniką, bo wcześniej robiłam po ok. 40 dziennie i strasznie czułam uda natomiast tyłka - w ogole ;/ ogłądałam mnóstwo filmików na yt i wydaje mi się, ze robie poprawnie... mogłabys jakos opisac na co zwracałaś uwagę?

    OdpowiedzUsuń

Anonimowi proszę się podpisywać :)