Translate

Followers

28 lipca 2014

Serdecznie witam i bardzo ale to bardzo dziękuję za wszystkie wpisy pod poprzednim postem. Bardzo się cieszę, że wiele z nas stawia czoła przeciwnościom losu, nie poddaje się i idzie dalej..

Co u mnie.. ano lato w pełni ;) Cudowna, naprawdę przepiękna pogoda jest od dłuższego czasu, ostatnie wolne dni spędziłam w bikini opalając moje "irlandzkiego koloru" ciało.. Od razu funkcje życiowe się poprawiły, witamina D podnosi poziom zadowolenia z życia zdecydowanie..
Imprezuję.. co weekend. Korzystam z wolnych sobotnich wieczorów ;) 

Generalnie.. Zostały dwa tygodnie do powrotu Gabcioszka, już się nie mogę jej doczekać!! Dom znów będzie wesoły i pełny. Miałyśmy pomysł jechać na urlop.. ale niestety sytuacja finansowa jest beznadziejna, więc chwilowo plan wyjazdowy został zawieszony. Może uda nam się uciec gdzieś na kilka dni we wrześniu.Tak tęsknię do niej i do naszego "normalnego" trybu życia..

Staram się skupić ostatnio bardziej na swojej fotograficznej działalności, zorganizowałam darmową sesję zdjęciową dla mamusi w ciąży z rodziną żeby się sprawdzić. Uważam zdjęcia za udane, radosne, pełne miłości i rodzinnego szczęścia. Mam nadzieję, że będę miała możliwość fotografować więcej i więcej.. Potrzebuję chyba lepszego marketingu żeby się bardziej rozkręcić.. Poznajcie Monikę, Artura oraz Sebastiana (4l.)


Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku 












24 komentarze:

  1. moim zdaniem sesja wyjątkowo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeciętne zdjęcia, niektóre za bardzo przekombinowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak nie ładnie, ale zajebiste są Twoje zdjęcia! Inwestuj w reklamę, bo masz ogromny talnet, który szkoda byłoby zmarnować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjecia, ale mało wpisów z 'dnia codziennego'

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania, podziwiam Cię za Twój upór w spełnianiu marzeń :-) Bardzo ładne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia:) masz talent i potrafisz dobrze uchwycić kompozycje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Aniu, pisz częściej, bardzo lubię czytać Twoje wpisy. Wpisy bez perfidnej reklamy, bez fałszu, lansu, za to pełne ciepła, szczerości. Czytając Twoje wpisy mam wrażenie, że czytam o dobrej koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna sesja ;) Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia! Bije od nich taka radość, miłość - super! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zdjecia mi sie podobaja!
    Trzymam kciuki za rozwoj kontaktow ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia! Brakowało mi na blogu twoich migawek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Źle kadrujesz. Ucinasz nogi. Nie czepiam się. To taka dobra rada i łatwa do poprawy kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, gdzie jesteś? :( Brakuje mi Twoich wpisów...

    OdpowiedzUsuń
  15. Anka, wracaj na bloga i to już! :) co ja mam czytać, kiedy inne blogi mnie nie ciekawią? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu napisz proszę kilka słów co u Ciebie. Po tylu latach prowadzenia bloga mam wrażenie, jakbyś była taką wirtualną koleżanką, u której chciałabym wiedzieć czy wszystko w porządku :) pozdrowienia dla Ciebie i Gabi :) czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Halo! napisz cos!

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog umarł, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Anonimowi proszę się podpisywać :)