Translate

Followers

08 kwietnia 2014

Cliffs of Moher

Miałam nosa żeby pojechać w to cudowne miejsce jeszcze raz.. Pogoda była idealna! Jedyna woda która nas zmoczyła to były rozbijające się o brzegi fale Oceanu.. Zważywszy że klify są na wysokości ok 200m i moczyły nas fale na ich szczycie, możecie sobie wyobrazić wiatr który rozbija fale z taką siłą..

To miejsce to czysta magia! Ta woda i wiatr, wysokość, ogrom tego miejsca sprawia, że chowam całą dumę jaką mam w sobie głęboko z szacunku i podziwu dla matki natury, pokora z jaką się tam spaceruje sprawia, że jestem w stanie zapomnieć o wszystkim i po prostu tam być! To nic w porównaniu z pięknem miejsc które stworzyli ludzie, tu się czuję siłę i niezniszczalność tego miejsca. Marzy mi się zachód słońca na klifach, ale to latem.. :)

krótka notka celem wprowadzenia z Wikipedii:

Klify Moher znane również jako Klify Moheru i Moherowe Klify – odcinek klifowego wybrzeża Oceanu Atlantyckiego. Klif, zbudowany z wapieni i piaskowów , ma około 8 km długości; w najwyższym miejscu osiąga wysokość 214 m. Jedna z głównych atrakcji turystycznych Irlandii
Na ich szczycie wznosi się kamienna wieża – O'Brien's Tower, zbudowana jako atrakcja turystyczna i punkt obserwacyjny.








18 komentarzy:

  1. Prześlicznie, uwielbiam te widoki!!! Magia w całej okazałości:)) chciałabym kiedyś zobaczyć na żywo to miejsce:)) zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne miejsce <3chetnie sama bym sie tam wybrala

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęka mi opadła... przepiękne miejsce, cuuudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, cudne miejsce, zazdroszczę Ci, że masz to na wyciągnięcie ręki. Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu faktycznie czysta magia. Ja nigdy tam nie trafilam na taka pogode. U nas zawsze jedynym suchym miejscem bylo wnetrze samochodu. A zdjecia powinnas sprzedac w ministerstwie turystyki. Niesamowite. Moge sobie ukrasc to z baszta. Jest poprostu cudowne.
    Gosia z Teneryfy

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie.. ja byłam tylko na Seven Sisters, też jest co oglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mieliście cudowny wypad! Mnie również marzy się zobaczyć jakieś klify:) Zdjęcia są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne widoki:)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez marzy mi sie zeby pojehac jescze raz, z uk teraz jest dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się spytam jakim aparatem wykonujesz zdjęcia? Przerabiasz je jakoś? Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. co jest z tymi zdjęciami ??

    OdpowiedzUsuń

Anonimowi proszę się podpisywać :)