Translate

Followers

09 kwietnia 2014

Anna Socko Photography - zapraszam na moją stronę!

Udało mi się, zebrałam się w sobie i założyłam swoją fotograficzną facebookową stronę  >KLIK<! Wiem wiem, dobry czas operacyjny.. lepiej późno niż wcale! ;)

Nadszedł czas żeby zacząć pracować na siebie, obiecałam to tacie.. Wiem, że początki bywają cieżkie i mozolnie to idzie, ale jestem pozytywnie nastawiona. Jeśli kochasz to co robisz i masz motywację, nie może się nie udać! 

Chciałabym zachęcić Was wszystkich do polubienia mojej strony, zapraszam też wszystkich na sesje zdjęciowe. Te w Dublinie jak i okolicach, mam możliwość przylecieć też do Polski jeśli sesja by tego wymagała, więc... śmiało pisać!








17 komentarzy:

  1. Rowniez zycze powodzenia!
    To byl dobry pomysl... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu gratuluje decyzji i wierze, ze odiesiesz sukces. trzymam mocno kcuki - Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, bardzo lubię Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. TRZYMAM KCIUKI!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Dużo sukcesów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu powodzenia w realizacji :) Inspirujesz kobieto !!!!
    pozdrawiam
    Monika K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwitnącej kariery z ogromem sukcesów życzę Aniu! Nabieraj teraz wiatru w skrzydła!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, powodzenia!!:) już polubiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, gdybym brala slub drugi raz, chcialabym zebys to Ty robila nam zdjecia! Z calego serca zycze Ci powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełniaj marzenia Aniu. Wszystkiego dobrego.
    Monika.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu,obserwuję Twojego blog i stronę na FB już od bardzo,bardzo dawna i uważam że masz to coś co przyciąga ludzi...cieszy mnie każdy Twój wpis i zazwyczaj kiedy mam wolną chwilę zaglądam do Ciebie ponieważ daje mi to jakiś błogi spokój.Kocham wszystkie Twoje zdjęcia i zazdroszczę,ale tak od serca talentu,bo każde z tych zdjęć chciałabym zrobić dokładnie tak samo jak Ty,niestety nie wiem nawet jak się do tego zabrać :P Super że założyłaś tą stronkę z Fotografią-Twoją fotografia :)3maj tak dalej bo ja chcę widzieć coraz więcej Twoich zdjęć:)buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Anonimowi proszę się podpisywać :)